Khamis, Februari 26, 2009

isu Bumbung Blok C

Alhamdulillah...syukur pd ALLAH....isu ini telah selesai...

Penghuni di Blok C tak perlu risau untuk berpindah..kerja-kerja pembaikan dan penyelenggaraan akan ditunda ke cuti semester...

Di kesempatan ini ana nak ucapkan terima kasih byk2...hanya ALLAH mampu membalas jasa kalian yang bertungkus lumus dalam menyelesaikan isu ini....

4 ulasan:

Asyraf Faiz The Matahari berkata...

lor !!!

boleh pun buat masa cuti sem...

persoalan nya, kenapa lah hari tue derang tak berfikir panjang pasal benda ni...

kang kalau kita mengadu, ada yang cakap kurang ajar...

tapi kadang-kadang kita ter-nampak sebenar nya siapa yang kekurangan di ajar

huh...

Adibah S berkata...

Hmmm... memang patut pun perkara ni berlaku. untuk menguji kekuatan suara mahasiswa. Akak pun terkena tempiasnya.

Beberapa hari murung je sebab adik2 angkat akak cakap... "Kak, bulan depan kita tak yah buat usrah la yer. Tak nak susahkan kak sebab jauh nak ke kolej 12."... Terkejut!

Moga kalian kini berani mendepani segala cabaran..InsyaAllah

limchoohan berkata...

hahahaha...ko taw nape aku suka kan sya?hahahahahahahhaahhahahaha

sya_ais berkata...

well..bob...I know why u r so happy...
hopefully our friendship akan kekal selamanya..
nice 2 know n be friend with u