Selasa, September 29, 2009

Dia pergi tinggalkan diri ini...

Assalammualaikum....tanggal raya ke-5, seorang yang disayangi telah meninggalkan ana di Malaysia bagi meneruskan hasrat dihatinya untuk sambung belajar di Mesir...

huhuhu.....sedih ooooo....
Bila duduk, berdiri, tidur, makan dan lain-lain lagi aktiviti, rasa macam tak percaya ja dia jauh sangat dari ana....
Jauh 6 jam tu.....Nak bergosip pun susah dah sekarang ni....

eh..yg ni bkn yang nak pi mesir waktu ni...insyaALLAH bakal pie juga nanti

beg laptop orang yang nak pie mesir.....time nie ana dok sibuk tulis nama kat beg dia

suasana di airport di saat semua mahasiswa al azhar mula melangkah kan kaki ke pintu departure....sayu ja semua orang

inilah dia orang yang telah meninggalkan ana struggle sorang diri kat Malaysia ni...
tak kesian betul dia dengan akak dia yang comel ni...

Buat adindaku,
Pasakkan niat kerana ALLAH....
Ingatlah janji-janji kita pada ALLAH...
Andai dirimu lemah, ingatlah kesukaran dan kepayahan lalu mampu menjadi madu pada racun dan kesusahan kini....
Kini, kau jauh dari kami....jagalah diri sepertimana abah dan mama menjaga dirimu sejak dari kecil....
Akhir kalam.....bila kita boleh YM sama-sama nie...Kepingan dah nie nak ber webcam...hehehhe..

4 ulasan:

kakchik berkata...

salam syawal sya_ais.
jangan sedih-sedih ya. insyaallah dia pergi pun untuk menambah ilmu dan kemahiran. alat komunikasi pun dah banyak serta mudah sekarang ni. bolehlah berhubung selalu.

cool ya.

sya_ais berkata...

to kakchik...
terima kasih untuk nasihat...
tu la...ada jg ber msg dgn dia tiap2 hari...

asrar berkata...

waaa....adik die g gak mesir...
alahamdulillah...
tercapai cita-cita die ek...
sonok2...
doakan kejayaan die la kak...

puteri_islah berkata...

sy tumpang sedey jgk la akk..huhu
doakn utk sy jgk~